Załatwianie spraw - Laboratorium Badania Wody i Gleby
Laboratorium Badania Wody i Gleby wykonuje badania zgodnie z zakresem badań.
Zawieranie umów-zleceń od poniedziałku do piątku
w godzinach 7:30 - 15:05 pokój nr 302 (wejście główne, III piętro)
Przyjmowanie próbek do badań (pobranych przez certyfikowanego próbkobiorcę)
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 13:30
po uzgodnieniu terminu pokój nr 302 (wejście główne, III piętro)
Kontakt: tel. 59 8431-291 w.28, fax 59 8438-155 e-mail: psse.slupsk@sanepid.gov.pl
Joanna Maćkowiak, Joanna Liput, Marzena Dargac, Barbara Wargin
Podstawą do rozpoczęcia procesu zawierania umowy z klientem jest złożenie przez niego zlecenia na piśmie, przesłanie faxem lub ustne zgłoszenie zamiaru zawarcia umowy. Przed przystąpieniem do prac sporządzana jest z klientem umowa zwana dalej Umową zleceniem oraz Protokół uzgodnień. Czynności te wykonuje Kierownik Laboratorium lub osoba przez niego upoważniona.
Jeden egzemplarz tych dokumentów jest przekazywany klientowi (wraz z fakturą), drugi pozostaje w Laboratorium.
Podczas uzgadniania bierze się pod uwagę następujące czynniki:
- wymagania klienta łącznie z metodami, które mają być zastosowane (wymagania i metody muszą być jasno określone)
- możliwości i środki laboratorium potrzebne do realizacji zlecenia
- termin realizacji
- cenę badań
Koszty badań naliczane są na podstawie cennika usług obowiązującego w PSSE w Słupsku.
Wszelkie różnice pomiędzy zamówieniem (ofertą) klienta a umową, powinny być wyjaśnione przed rozpoczęciem prac.
Podpisane Protokołu uzgodnień i Umowy-zlecenia uruchamia realizację badań. W przypadku klienta wewnętrznego (jednostki organizacyjne PIS) możliwe jest prowadzenie badań wg umowy ustnej, do czasu sformalizowania wymagań.
Ustalenia zawarte w Umowie-zleceniu i Protokole uzgodnień są obowiązujące dla obu stron od momentu ich podpisania. Wprowadzenie dodatkowych ustaleń lub ich zmiana wymaga zgody obu stron wyrażonej w formie aneksu do Umowy-zlecenia.